donderdag 25 februari 2021

De Tortilla Quesadilla Wrap Hack

 


Ik had net mijn zus aan de telefoon, die al 40 jaar of zo in Frankrijk woont en ik had het over de TikTok Tortilla Wrap Hack. En omdat ik niet wil dat zij dom dood gaat (excuus, maar dit is echt een Franse uitdrukking) schrijf ik hier de handleiding.


Men neme een tortilla of een wrap, je maakt er vanuit het midden een snee in, en op elk kwart leg je iets wat je op voorraad hebt. Bijvoorbeeld, geraspte of smeerkaas, tonijn uit blik, een tomaat, een geklutst gebakken ei, een stukje gebraden vlees, sambal, nutella, banaan, whatever.

.Als je alles hebt neergelegd vouw je de wrap per part dubbel totdat je een "kwart" hebt. 

Als je wilt, kun je de wrap al op deze manier eten, maar het is nóg lekkerder als je de wrap nog even tussen het tostiapparaat legt of op een laag vuurtje knapperig maakt in een pan.


Lees bijvoorbeeld op 24Kitchen meer over de quesadilla hack.

Nu moet ik nog die andere hack maken, met tomaatjes, feta en pasta uit de oven.

Geen opmerkingen: