vrijdag 4 juli 2014

Gepaneerde vis invriezen



"Mevrouw dit zijn mijn laatste mulletjes, kijk eens zo mooi vers".  Ja iedere keer kom ik met veel te veel groenten, fruit en vis van de markt.
De eerste helft heb ik schoongemaakt, gewassen, door een tempurabeslagje gehaald en in de hete olie in de wok gebakken.


Toen had ik nog zo'n  portie over.



De visjes schoongemaakt, gewassen, tussen keukenpapier gedroogd en door de droge tempurameel gehaald (speciaal voor vis - gekocht bij Lidl).
Vervolgens op een met folie beklede schaal, die in de diepvries past,  gelegd, los van elkaar.
Daar weer een laagje folie overheen voor een tweede laag visjes.
Afdekken met folie en invriezen.



Nu kun je ze een voor een oppakken en in een doosje doen. Voor gebruik niet ontdooien maar zo in de hete olie bakken.



2 opmerkingen:

Clementine zei

Zijn "mulletjes" rougets ?

Jannie zei

Ik weet het niet, maar het lijkt er wel veel op. Rougets van de rotsen hebben volgens mij van die harde schubbetjes, deze hebben geen merkbare schubben. Misschien is het kweek.