donderdag 30 augustus 2012

Nigella eitje


I'm absolutily addictive to lekkere malse krop- of botersla met uitgebakken bacon, die ik in een warm zacht gekookt eitje met zoutvlokken doop en soms nog met een klodder mayonaise mmmmmm. (Mijn cardioloog zou ter plekke bezwijken). Look at the goldenness of that yolk that beckons me, zegt Nigella. Ja, hoe zal het met haar gaan?



Awel, de Domestic Goddess is met een nieuw kookboek bezig dat in het najaar uitkomt: Nigellissima, Italian express. Maar voor de bijbehorende televisie opnames moest de Goddess wel een paar 'stones' ( 12 kg) kwijt :


Het is niet bekend hoe ze het voor elkaar gekregen heeft. In ieder geval niet door calorieën te tellen, ze zou zich nog eerder uit het raam gooien, zei ze. Het zal dus wel koolhydraatarm zijn, want zelfs daarmee mag ze mmmmmmm chocoladetaarten met slagroom eten. Mijn hemel, ik wou dat ik zo'n taille had.


Kijk, als je nou je arm ietsje naar achteren doet...


dan zie je de vetrolletjes op je rug niet. Goede tip.


Geen opmerkingen: